Tja;)

Hejsan bloggade inte igår men det hände väl inte så mkt först skolan sen hem och slappa sen ge kås köpte tyyp inget sen hem och köra moppe ;D Det gick faktiskt bra tränade lite inför uppkörningen ;) Sen in och plugga och kolla eurovision song contest.

Idag var det först skolan sen hem fort sen in till satn med jolle letade present till kristian;) sen träffade vi dom och var med dom i 10 min eller jag var med i 10. Sen var det siste teori kursen med moppen;) Imon ska vi köra ;) hoppas det går bra ;) när jag kom hem käkade jag sen ut och köra lite moppe ;D när jag kom in åt jag årets första jordgubbar med glass ;D<3 nu ska jag bara slappa och kolla film;)

imon vet jag inte vad som hände rpå kväleen riktigt!

ha det bra puss heej! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0