Tja ;)

Lördag; Dagen började med att vakna upp och vara sjuk ;( inte så kul eftersom jag skulle på moppekurs! Sen somna jag om och sov ett tag;) sen salppa jag bara hela dan och kvällen! Var ute och körde lite moppe men det var allt! kollade på film med simon med ;)

söndag: vaknade vid halv 12 upp käka lite sen åka till mormor och fira morsdag ;D sen hem och träffa sofie och jens! 

måndag, först skolan den var rätt slapp sen följde jag med molly till stallet;) det var jätrte skönt och rida när det var varmt ;D när jag kom hem käka jag sen satte jag och mamma upp tältet som vi ska ha på kanotlägret till helgen ;) när det var klart följde jag med mamma ut och gik en runda väldigt skönt i det fina vädret! ;) nu ska jag ducha sen kolla tv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0