Soool ;D<3

Hejsan hann inte blogga igår! vaknade vid 11 sen upp göra sig iordning och åka på Julias och Fridas konfirmation;) det var fint och sen åkte jag direkt till farmor och åt middag! Kollade lite på hockey innan molly kom och hämta mig så åkte vi till stallet och red;) älskar att rida i detta vädret;) Sen hem och äta sen kom emelie och så gick vi ut lite hände inte så mkt! sen kom molly och vi gick runt och snacka lite! När vi hade kommit hem igen ringde bob så vi gick ut med han och emil;) sen var vi la hemme vid kvart i 1 eller nått då la jag och emelie oss och kolla film ;) <3

Vaknade vi halv 1, upp och käka macka och glass till frukost ute i solen ;) sen åkte emelie hem och jag hjälpte mamma och pappa att fixa inför brorsans kalas lite! Nu ska jag gå och ducha sen kommer det gäster! ;)

grattis Simon 13 år! ;)


ha det bra puss heej! <3 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0