snart looov;)) (y <3

Hejsan! ;) skolan va rätt okej idag först hade vi matte, sen elevledd lektion i idrott det va skoj ;))
sen var det mat påskbuffe inte så gott ;( sen hade vi elevråd. Vi fick även tillbaka våra engelska prov ioch tycka prov är la nöjd med dom ;)

efter skolan följde jag med Jonna till stallet vi red och fixade ;))

När jag kom hem käka jag och sen åkte jag mamma och pappa och kolla moppe ;)) den verkade bra körde lite med ;D <3

ska snart plugga men först ska jag kolla andra avenyn ;)) (y <3

ha det bra puss heej! :D <3

Kommentarer
Postat av: Leanderjennifer

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2011-03-16 @ 11:07:34
URL: http://leanderjennifer.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0