hejj ;)

igår var jag i stan med simon körde moppe in det gick bra;) vi hälsade på våra kusiner och sen ner på stan simon skulle ha nått till cyklen. När jag och felicia tänkte cykla hem fösvann ju simon och min mobil va ju låst! så vi cykla tillbaka hem sen kom simon efter en stund. Sen kte vi till stranden opch slappa där var även linnea och felicias kompisar. Sen körde jag och simon hem igen. Hem och käka sen åkte jag ner till sjön och bada, satt hos farmor och farfar en stund med sen åkte jag och hämta emelie och vi körde till skällinge och gick runt och snacka resten av kvällen tyyp;)<3 sen körde jag hem henne!
när jag kom hem vänta sängen!

idag vet jag inte vad som händer slappa tyyp! vakna vid 12 sen har jag inte gjort nånting;)

ha det gött puss heej! <3


Kommentarer
Postat av: Edvardalba

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-03-09 @ 09:38:06
URL: http://edvardalba.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0