Tjo :D

Hejj har inte hunnit blogga dom senaste dagarna har haft mkt. I fredags bakade och fixade jag inför en marknad som var på lördagen. så det va tyyp det jag gjorde hela eftermiddagen i fredags. :)

I lördags gick jag upp 6 bara för att vi skulle åka till marknaden halv 7. Det gick bra vi fick sålt rätt mkt så man tjäna rätt mkt :D När jag kom hem var det fort in i duchen och sen fixa mig lite snabbt. Sen åkte jag till Amanda där även jolin Emelie och Jamina var. Vi fixade det sistsa innan Gabbi kom så överraska vi henne hon blev sjukt rädd, haha. Sen åt vi och snacka det va myys:)) <3 Sen åkte vi till skällinge där det va fest hos Sofie. det va la lite segt i början men sen blev det roligare. Vi åkte hem vid typ 1 sen sov jag och Jamina hos Amanda;) <3 En mysig kväll med många händelser!

Idag vaknade jag bredvid Amanda och Jamina myys. <3 Sen snacka vi lite och sen åkte jag hem och nu sitter jag här vet inte riktigt vad som händer idag ;) men blir nog att slappa för jag är rätt trött!

ska kolla tv nu ;)) bloggar kankse mer sen.

ha det bra puss heej! (y <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0