heej ;D <3

Hejsan har inte hunnit blogga i helgen eller jag har inte suttit vid datan.
I fredags var det först skola sen slutde vi kvart över 1 slappt. Efter skolan åkte jag Emelie Jolin Amanda och Gabbi in till stan. Amanda tog om sin pircing i läppen och Emelie bytte navelsmycke! ;) sen gick vi runt på stan köpte ett hängade navelsmycke;) Vid kvart över 4 åkte jag Amanda och Gabbi hem. Vi hade damp på bussen! haha ;)  när jag kom hem kolla jag tv sen var jag med molly på kvällen ;)

Lördag: gick upp vid 9 för att jag skulle hinna göra mig klar till Idas konfirmation som började kl 11. Det va kul och kolla på dom i kyrka. Sen åkte jag och Emelie hem till ida och käka god mat och tårta. ;) <3 Ida fick väldigt många fina presenter. sen åkte vi hem vid 6. När jag kom hem käka jag sen var jag med Molly och Jonna. Vi snacka och kolla lite film. Kom la hem vid 12 sen slappa lite.

Söndag: vaknade vid halv 11-11 gött och sova känns inte som jag har sovit bra på flera veckor. Jag och Molly sålde lite kakor så nu var det klart med. Sen körde jag fyrhjuling på bandyplan med mamma simon och samuel. ;) sen slappa och kolla wallander på kvällen.

Idag har jag vart i skolan var la rätt slappt. sen hem fort och byta om sen cykla till stallet red på NIzze det gick bra har ionte ridit han sen i vintras. ;) Det var kul att komma dit och rida:) Sen hem coh ducha.

nu påminde mamma mig precis att jag skulle gå och lämna kakor till en så jag måste väl göra det. ;)

ha det bra puss heej! <3

Kommentarer
Postat av: Patrickselina

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-03-16 @ 10:45:19
URL: http://patrickselina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0