söndag...

Hejsan!
Kvällen igår rullade på. HAHA hade faktisk ganska skoj som nykter tjej igår! Drog till kungsäter bygdegård där det var fest. Eller fest och fest det var mest spya och däckade personer! haha men skoj såg det ut! kom hem igen vid halv 2 och tänkte då sova men somnade typ aldrig..:(
.
Gick upp idag vid 6.... :( eftersom jag skulle jobba! Var en väldigt seg dag, blev klara ganska fort så sen blev man bara trött av att gå runt där! Eftersom jag bara sov typ 2 h så är jag ändå nöjd med att jag klarade av att jobba :D slutade vid halv 4 och då övningskörde jag hem och sen har jag även hunnit med och träffa Lillen, filip, filip och adam en stund!
.
Sitter just nu och snackar med frida och har en go anisktsmask på mig! Ska fortsätta kolla på fimen som jag satte på igår och sen blir det sängen tidigt!!
En ny vecka väntar, fast bara med TRE dagar i skolan för sen drar jag på min efterlängtade LONDON RESA!!! :D
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0