Torsdag

Godmorgon, sitter just nu på en naturkunskapslektion. Förstår dock inte varför läraren inte kan göra enkla förklaringar ist för att krångla till det så det är omöjligt att förstå :S
Efter denna lektion är det två bokprovs lektioner, först i svenska sen i engelska ;) sen är det bara matte kvar innan jag får dra hem och åka på träning :D
Blev inte så mycket bloggning igår, för direkt efter skolan stack jag hem till Filip och var där hela eftermiddagen. Fick nämligen sluta 1 vilket var riktigt nice (y
vid 6 åkte vi upp till Skällinge där Linn, Frida och P va :) vi drog hem till mig och bakade kladdkaka och bara chilla! När dom dratt hem blev det duschen för mig och sen sängen!
Nej nu ska jag ta och hänga med på lektionen, eller iaf lite ;)
puss:*
sjukt söt, jag och linn som små! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0