då var det 2011!

Hejj på er! hur läget idag?
själv mår jag toppen och kvällen igår var grym! började med mat och lite dricka hos ida sen vidare ner mot stan där man träffade massa roligt folk! gick vidare ner till fästningen och fira in det nya året! :D sen gick jag och emelie runt och hamnade på en liten fest fdast där var vi bara en kort stund inna vi drog ut igen och sen blev vi hämtade vid 2 av emelies mamma! vi stack till skällinge där det blev efterfest hos bäckis till 5 (y hem och sova sen!

vaknade bredvid emelie idag vid 2 eller nått! gick upp och slappa, sen stack jag och pappa in till stan och hämtade min kamera hos ida! Nu sitter jag här med emelie coh vi ska snart dra och äta kebab! :D

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0