You are beautiful!

Hejsan! ;D
Dagen har vart mkt slapp vaknade jämte sötaste emelie :) vi fixade oss och sen drog vi till skolan! där hade vi inte en enda lektion utan vi satt bara och lyssna på massa olika personer som snacka om deras yrken! det var lite långtråkigt ibland! men en slapp dag iaf! det var även några personer där och snacka om PSI som man kan ha på gymnasiet! jag böev lite intresserad av vindsurfing det verkade så kul! :D
men får väl se vad som händer måste först komma på om jag ska gå teknik eller ekonomi! sen jag kom hem från skolan har jag inte gjort så mkt mest slappat lite och kollat på engelska läxan! tänkte kolla igenom den lite till nu måste höja mig i engelska!

puss :*


Kommentarer
Postat av: julia

sa de något intressant om psi fotboll?<3

2011-02-16 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0