ingen vidare uppdatering den här helgen!

Oj,oj,oj Annie! 
har inte varit så bra uppdatering den här helgen, har hänt massor så jag helt enkelt inte hunnit blogga!
kvällen i fredags var awesome, tack natalie! Vaknade upp halvbakis på lördagen och begav mig iväg för att spela två matcher i dm, det gick väldigt bra faktiskt och jag var som tur va inte bakis när jag kom dit!
Vi spelade oavgjort första och vann andra, så nu är vi vidare! Bra jobbat tjejer! :D
.
Kvällen spenderade jag med Filip, Frida, Affe och Nicke. Skulle egentligen vart iväg men beslutade mig för att vara hemma, vilket nog var en rätt bra idé! En helt okeey eller aa halv jobbig kväll, men den slutade faktiskt bra tillslut och jag måste säga att jag verkligen älskar mina vänner, ni är bäst utan er vet jag inte vad jag gjort!
.
Idag vaknade jag upp bredvid frida efter en lite jobbig natt :/ Vi chillade ett bra tag innan vi drog oss mot lillen och chillade där!
Sen var det dags för årets tomtepromenad med Frida, Linn, Filip, Nicke, josse och Affe! :) dock var det väldigt kallt :/
Sen drog jag mig mot en väldigt rolig träning, var verkligen härligt att bara få springa av sig lite, hade lite spring i benen kan man säga!
Nu har precis Linn, Frida, adam, p, lillen och bäckis åkt från mig och jag ska ta och chilla lite innan jag kryper ner i min underbara säng och sover! Dags att tagga för en ny skolvecka med nya problem, nya prov och förhoppningsvis en ny rolig fest!
.
Oj kände att detta blev lite långt inlägg, men jag behövde skriva av mig lite, kliade liksom i fingrarna! Så tack och heej leverpastej, nu väntar min grymt bra bok!
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0