vart tog det fina vädret vägen...??

Hejsan!
Vart har det fina vädret tatt vägen? jag vill ju ha bra väder så man kan dra till stranden nu när man äntligen har en ledig dag!
Kom typ precis hem från emelie där jag sovit inatt. Kvällen igår var helt okeey, först var det träning sen träffade jag lite folk och vi drog till donken. Chilla där en stund och sen åkte vi hem till matte där vi satt och tjöta ett tag! Vid 1 eller nått drog jag och Emelie hem till henne och sov!
vaknade idag vid halv 12 och sen har vi bara slappat. Åkte hem från henne och käkade lite och nu sitter jag och kollar lite snygga kläder på nätet. Ska nog bara ta det lugnt idag, sen ikv blir det match mot lilla träslöv.
tänkte slänga upp lite bilder från cupen nu!  :D

puss :*































det får bli sista bilden från denna underbara resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0