Torsdag 25/8

HEEEEEEJ!
Nu är jag hemma efter denna skoldagen! Det var helt okeey, hade bara tre lektioner så det var ganska chill och eftersom vi typ inte börjat med nått seriöst än så blir det ännu mer chill. Fick även reda på att det finns en plats kvar i vår klass, så Emelie kanske ska byta till oss. Hade vart så sjukt skoj! :D
Nu sitter jag och väntar på mat, sen blir det träning! Det behövs känner jag, var ett tag sen nu!
Man kan ju inte precis säga att jag längtar tills imon då vi har många letioner och dessutom börjar tidigt :( men sen är det ju helg (y
Nu blir det till att städa rummet lite!

puss :*

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Jag blir nog en ekonomibruuuud med dig hjärtat. Känns mer rätt så, ska säga det till syvtanten imon <3

2011-08-25 @ 16:56:17
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0