Heej! :D

Igår slappa jag tyyp mest jag var lite med mina kusiner med. Jag och Linnea satte i våran båt och tog årets första båt tur myyys (y  Sen när dom ahde åkte hem gick jag med hem och slappa lite sen åkte våran familj och fisak fast vi fick inget!:( sen hem och plugga lite!

idag avr det först skola va fett trött idag så det var segt att gå upp vi hade först hemkunskap! sen hade vi engelska fick tillbaka provet vi gjorde förra veckan! :) faktiskt stolt över resultatet! ;D sen var det So, mat, svenska och sy slöjd gick lite tidigare för ajg skulle till stan med mamma och simon köpte två bikini överdelar och en underdel sen köpte jag också ett par shorts :D När jag kom hem plugga jag lite tyska men det går som det går när man sitter vid datan;) var precsi ute och studs lite med min bror! ;) haha. Nu ska jag snart ducha och plugga lite mer! denna veckan kommer bli tuff fullt upp varje dag!

nu ska jag gå och ducha!


had det bra puss heej! ;d <3 (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0