sorry för den dåliga uppdateringen!

hej dagen har vart bra vi var på ps och kola in olika program! ;) själv kollade jag inte barn och fritid och samhäll, vet inte vad jag ska gå mend et kommer nog inte bli på ps jag går iaf! efter skolan var jag en stund med emelie, frida och natalie innan emelie stack och gjorde moppeprovet som hon klara ;) grattis nu kan vi ut och köra moppe (y  sen gick jag, frida coh natalie runt en på stan en stund till innna min buss kom och när jag kom hem åkte vi nästan direkt till ge-kås och när ag kom hem var det bara att sätta sig och skriva filmredovisningen osm ska vara klar imon ;) är klar nu och ska ta coh hoppa i sängen för jag är mega trött! känns som vi har jättemycket nu och därför kommer bloggen lite efter! men jag ska försöka blogga varje dag iaf ;)

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0