jobb, jobb, jobb!

Hejsan!
Jobbat hela förmiddagen och kom hem runt kvart i 2. Somnade till en stund innan jag drog upp och tog något att äta. Svårt att hitta på saker att laga när man är ensam hemma... Snart är iaf frida påväg hit igen och så blir det en lång promenad med henne! har egentligen fotbollsträning, men har typ tröttnat lite så tänkte att jag taggar in cupen istället som kommer bli grym och så tränar jag hemma så länge! 
.
Hade en bra kväll igår med lite knasigt folk då vi grillade och sen blev det lite kubb. Men sen slutade det med krig mellan några och jag hamnade då i denna situationen....
som sagt förlorade ganska stort, men hade riktigt roligt iaf! 
.
puss:* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0