allt går så fort!

Har så många tankar som bara snurrar runt i huvudet hela tiden! bloggningen går inget bra för blogg.se funkar inte på mobilen och det blir inte att man sitter så mkt vid datorn så under tiden den appen inte funkar kommer uppdateringarna nog inte bli så bra. 
.
Men dagarna flyter på och denna vecka har det varit mycket kalas, jobb och mys med vänenrna. Fyllde ju 17 i onsdags och jag hade en bra dag. Sen fyllde även min älskade systerdotter 2 år igår så då var vi där coh firade henne! där vi även tog lite familjekort. 
Idag har det vart jobb hela dagen och nu har jag precis slått mig ner i soffan och tänker stanna här hela kvällen och kolla fotboll. 
.
puss:* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0