Söndag!

Godmorgon! Blev inte så mkt till bloggning igår. Det berodde på att jag jobbade och när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen chill med mamma och pappa. Vid 8 ringer adam och frågar om jag var klar. Men det var jag inte så bäckis, lillen, bob, nordan och adam kom in så länge. Fixade mig lite snabbt och sen åkte vi till veddige. Efter nån timme åkte vi vidare mot bua där det var fest! hade faktiskt riktigt roligt, fåkte sen tillbaka till veddige vid 3, men var inte där så länge innan vi åkte till trönninge och hämtade min lilla gulliplutt frida och sen hem till mig och sova!
Vaknade upp vid 11 och snart ska vi möta upp Elin och sen ner mot sjön för att grilla och åka lite skridskor med min familj och mina kusiner!
Ikväll blir det träning som vanligt!
.
Eftersom jag har lämnat in min mobil så kan jag inte längre blogga via iphonen så kommer bli lite färre inlägg nu ett tag! Men jag hoppas att min älskade iphone snart kommer tillbaka!
.
puss:*
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0