godnatt! :*

Eftersom jag är ganska trött efter förengående kväll ska jag nu ta och släcka lampan och sova, ska bli så sjukt skönt. Första gången detta lov som jag släcker innan 12 förutom när jag jobbat då! :O
Kvällen har vart chill, fick en väldigt bra pratstund med linn. Känns väldigt bra att ha sånna vänner som man verkligen vet att man kan säga allt till.
.
Imorgon är det sista dagen på lovet, vet inte vad som händer men ska nog bara vara hemma och ta det lugnt. Måste ju ändå få en vilodag då man bara chillar innan skolan börjar.
Måste säga att detta lov inte har varit det bästa jag haft. Men det har rullat på och utan mina vänner vet jag faktiskt inte vart jag varit just nu! Att alltid ha dom nära känns underbart och veta att dom finns för en i alla lägen. Det gör att jag faktiskt klarar av att vara den person jag faktiskt är just nu. Som sagt livet kan inte vara på topp jämt, men det finns alltid hopp ochmår man dåligt kan det bara bli bättre, så försöker i alla fall jag tänka och det får mig på bättre humör. Får hoppas att det blir bra även när skolan börjar och att man kan tänka på lite andra saker.
Nej nu babblar jag bara massa, GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0