godmorgon

Godmorgon!
Dålig uppdatering nu när det nya året har börjat. Men har inte vart hemma så mkt. Men nyår var bra den mesta tiden iaf, dock kan man ju räkna bort stunden då man sov i bilen, fy fan att inviga ett nytt år i en bil!!!
Igår var det jobb och eftermiddagen spenderade jag med mina små kusiner innan mamma kom och hämtade mig. Senare kom Frida till mig och vi chillade med några goa killar, sen drog jag och frida hem till henne där jag sovit. Ligger i hennes säng just nu medans hon är ute och jobbar lite.
.
Senare idag blir det träning och sen träffa frida och linn! Kommer nog bli mycket tjejsnack skulle jag tro, det behövs.
Nej nu ska jag ta och kolla på en film medans jag väntar på att Frida ska komma tillbaka.
.
puss:*




Ni är bäst brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0