fredag 6/1-11

Heeej!
ursäkta inlägget innan är bara så sjukt trött på när folk bråkar hela tiden. Det är ännu värre att behöva vara mitt emellan varje gång....
.
Kvällen igår var bra, började hos jennifer nilsson med glada tjejer och sen kom nordan och seger och hämtade mig. Vi drog till skällinge och chillade hela kvällen med bob och bäckis. När klockan närmade sig 2 så gick vi til Emil för att kolla hockey. Finalen var riktigt spännande och det blev vinst för Sverige till slut!! bra kämpat! Sen gick jag och Jennifer hem och sov.
Vaknade upp igen vid 12, åkte med min bror och målade lite. Måste säga att jag och jeffner är grymt bra på att måla! Sen har jag även hunnit med att övningsköra lite idag och sen träffat p adam och linn.
.
Nu ligger jag och min säng och är sjukt trött, ska ta och hoppa in i duschen och sen sätta på en film. Imorgon blir det först jobb och sen kommer jeffner hit och det blir lite grogg.
Nej nu föfryser snart mina fötter efter att ha vart ute och gått en stund så ska ta och hoppa in i duschen.
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0