Godmorgon!

Godmorgon mina solstrålar!
Blev inte så mycket med bloggningen igår. Efter skolan drog jag ner till stan och mötte upp frida, det blev fika och massa snack. Sen åkte vi med p pch adam till skällinge och chillade. Fick även pluggat på min företagsekonomi. När jag kom hem fanna det ett fint paket till mig på bordet. Nämligen min nya iphone. Är så glad att den är tillbaka.
.
Morgonen har varit chill och jag är precis klar och ska snart ta på mig för att gå mot bussen, är nog inte riktigt lika kallt ute idag :) har en ganska kort dag i skolan idag, har prov i ekonomi men det ska nog gå bra. Efter skolan blir det nog en snabbis upp till ge-kås med mamma och brorsan.
Nej nu spinger klockan iväg.
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0