Söndag!

Hej! :D
Söndag igen och även om jag fetsade till det oerhört mycket igår är jag inte bakis idag vilket är underbart. Kom typ precis hem från älsklingen. Du är bäst!!
Så nu blir det till att plugga lite och sen en promenad med molly :)
Dagen igår var grym, började festa vid 4 när jag kom till Natalie. Var ett gäng tjejer som var där tidigare och åt och så. Hade det väldigt trevigt. Sen vid 8 började typ lite folk rulla in och alla var glada och så. Men sen hände nått och jag blev inte alls lika glad längre :/ men hade ändå en bra kväll och fick snackat massa med några grymma vänner. Åkte dock hem ganska tidigt för att annars hade jag och filip inte haft nån skjuts så vi fick åka när alla typ börjat dansa. Men hade i alla fall en mycket trevlig kväll, TACK NATALIE!
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0