måndag!

hejsan! dålig uppdatering här, beror på att jag var lite stressad i morse och sen hade jag ingen lust att blogga i skolan! Hade väldigt chill dag idag, vilket var skönt för jag är helt slut efter helgen!
Kan ju börja med att berätta om lördagen som började hos Elin där det sen blev fest hela kvällen! var hemma hos filip igen vid halv 2 eller nått, vart sjukt trött men fick inte sova då för han skulle iväg igen och fixa en sak, så somnade kanske vid halv 4 eller nått!
HADE EN RIKTIGT BRA KVÄLL, tack kära vänner! och extra tack till elin!
Vaknade igår vid typ 11 och sen åkte vi till skällinge pizzeria med några vänner och käkade lite, åt bara en sallad för visste att vi skulle ha kalas sen med massa god mat!
Firade både mamma och pappa! satt och lekte med Wilma och Felicia en stund innan molly kom hit och vi tog oss en liten promenad! har lltid lika mycket att snacka om!
tillbaka till denna måndagen! Har typ bara chillat efter skolan och ska snart äta lite och sen blir det iväg att träna lite med mamma! Som sagt vill verkligen på upp konditionen lite bättre + snygg mage! (y Nej nu ska jag hjälpa mamma med maten!
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0