What can I do...?

Heeeejsan! ;)
Dagen har vart ganska jobbig och jag är sjukt trött för jag gick upp kvart i sex, för jag skulle jobba! Jobbade till 1 sen hem och slappa lite innan jag hjälpte farmor att färga hennes hår! kom typ precis hem och nu håller jag på att ladda ner andra avenyn så får vi väl se om det vlir det jag ska kola på hela kvällen eller om jag drar ut och träffar lite kompisar  :)
men ska iaf börja kolla lite andra avenyn nu! :D

hann inte blogga igår för först var det skolan. Kom hem och var hemma i typ en halvtimme innan vi skulle iväg på en lite klassresa! den var hemlig så jag hade inte en aning om vart vi skulle (y det var sjukt lyckat och jag hade en kanon kväll! vi var i halmstad och gjorde massa roliga saker, kan ju säga att allt det vill jag göra igen! ;) kom hem vid 11 och då hoppa jag in i duschen sen direkt i sängen eftersom jag skulle upp så tidigt!

puss :*

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare

allt bra? :)

2011-05-16 @ 23:38:30
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Natalie Markusson

Måste säga att du är sämst på att blogga nu för tiden, skärp dig!

Puss :*

2011-05-18 @ 08:29:22
URL: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0