Oj vad tiden rinner iväg...

Heeej på er!
Förlåt för att jag är väldigt dålig på att blogga nu för tiden men jag har massa annat och då måste det gå före. Men ska försöka skärpa mig nu!

Helgen var ganska lugn, jobbade och spela match!
veckan började lugnt fast jag var riktigt trött :O
Igår var det slapp skoldag för vi var med klassen i stan och där skulle vi besöka ungdomsmottagningen och sen blev det lekar vid sociten. Kom hem käkade lite och kollade andra aveyn. Sen blev det träning! :) riktigt härligt att ha kommit igång igen även om det inte går så bra...


Idag har det vart skola som började med ett nationellt prov i tyska där vi skulle skriva uppsats! Sen engelska, svenska. Efter maten var det musik prov och sist idott. Kom typ precis hem och nu ska jag ta nått att käka och sen ska jag slå på andra avenyn en stund. Måste öva på mitt aerobicpass som jag ska hålla i imon på idrotten.
Nu blir det andra avenyn!

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0