Nej nu har jag bestämt mig...

Nej nu har jag bestämt mig jag ska fortsätta blogga! ska vara duktigare än innan och börja ta mer bilder. Har bara haft det lite jobbigt ett tag, men det har löst sig och nu drar jag igång och börjar blogga normalt igen.

Hej förresten! :)
Dagen har vart bra, vaknade upp i morse och var inte så trött som jag va förra veckan. Jag fixade mig och drog till skolan. Var en helt okeey dag och det märks att det snart är sommarlov vilket känns jätteskönt! visserligen ska jag jobba en del i sommar, men det kommer ändå hinnas med massa annat skoj! ;) Dagen rullade vidare och jag hade min sista syslöjdlektion idag vilket var underbart, sy slöjd är inte min grej precis.
Efter skolan tog jag och molly bussen in till stan och där fick jag köpt avslutnings skor till min klänning som jag köpte i lördags. Kom hem igen vid 6 och käkade lite sen satte jag mig och kollade i skolkatalogen för niorna med alla spexfotorna! hahah, snyggggt!
har legat framför no böckerna nu ett tag och även en stund framför hemkunskapen, men nu är hemkunskapen klar vilket känns skönt. No provet som är imon kommer kanske inte gå så bra, men det får gå som det går jag orkar inte bry mig mer om det.
ska snart ta och hoppa in duschen och sen slappa innan jag kryper ner i sängen.

Kan ju berätta med att jag haft en bra helg med mina underbara vänner och det gör inget att det regnat hela tiden för man kan få många roliga minnen ändå, eller vad säger ni?






den ser inte så bra ut på bild men är mycket finare på!


puss :*


Kommentarer
Postat av: Natalie Markusson

Tack för en underbar helg och tack för att du alltid finns där för mig och står på min sida. Om du bara visste hur mycket det betyder för mig.

Den dagen allt blir bra igen lovar jag att jag ska gottgöra dig (om den dagen nu kommer).

Puss, älskar dig!

2011-05-30 @ 21:49:59
URL: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0