Internet igen!

HEEEEEEEEEEEJ!
Äntligen har vi fått tillbaka vårt internet! :D
anledningen till att jag inte har bloggat under den tiden är att jag inte hade kunnat lägga upp några bilder och då hade det blivit väldigt tråkigt :/ eller vad säger ni?
Får la ta och berätta lite om helgen som var mycket slapp. Jag gjorde inte så mkt utan var mest hemma. Var en del med Emelie och även Jennifer :) Träffade lite annat folk och sen hann jag även med årets första besök på tre toppar! :) <3

Måndag: var det skola igen, hände inte så mkt och det var ganska lugnt förutom att jag var sjukt jälvla trött! :S Efter skolan drog jag till ge-kås med brorsan och mamma. Fick faktiskt med en del bra att ha saker hem :D När jag kom hem tog jag och Molly en lång promenad! mycket mysigt! (y

Tisdag: skolan helt okeey men långtråkig. Sen hem och plugga lite so frågor så jag slapp ha någon mer läxa. Sen bar det iväg på fotbollsträning, som var ganska skoj! Efter det var det hem och sova! :D

Onsdag: Började med en seg tyska lektion! Sen var det matte nationellt som gick bättre än det förra! :) efter det var det bara musik och idrott kvar! idrotten idag var riktigt rolig för vi spelade fotboll på gunnevi på gräs och även på stor plan vilket var första gången med klassen! det var riktigt skoj :D kom hem och hjälpte mamma och sen blev det till att slappa någon timme innan min bästa vän Emelie kom hit. V har suttit och snackat lite och drog ut en stund med bäckis! Kom typ precis in och nu är jag jätte blöt för det regnar ganska mkt ute :/
Hoppas det är bättre väder imon då vi har cykeldag och ska cykla tre mil! men med musik och dom bästa kan det nog bli ganska skoj! :D Efter det ska jag tillbringa eftermiddagen med Emelie och Jennifer tror jag! :) Och sen på kvällen blir det match igen! Ganska skönt att ha kommit igång med fotbollen igen, fast det är illa att det går så dåligt! :( men får hoppas det snart blir bättre!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen krypa ner i min underbar säng! :D <3

puss :*
lite bilder från min helg! ;)












dom här två personerna får avsluta allt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0