Mysig dag!

Hejj på er! ;D
har inte bloggat nått idag för jag ahr inte vart hemma! halva dagen spenderades i skolan då vi hann med att ha tyska och sen ett svenska prov! hoppas jag får g vilket jag tror! efter det stack vi till stan och kolla ps musical! eftre det gick jag och emelie på stan en stund och sen träffa vi stina och rebecka! gick runt med dom lite och sen åt vi med dom! :D satt och snacka om allt och inget ganska skoj faktiskt! jag köpte även ett par byxor där och så bytte jag min navelpircing eller den hade gått sönder så jag fick en ny! kom hem för en stund sen och ska snart hoppa in i duschen innan jag ska slappa! (y

puss :*

gilalr dom för dom är pösiga vilket jag tycker om! och spå var dom
jätte billiga kosta 49 kr egentligen kosta dom 400 ;) rätt bra fynd ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0