Snart lov! (y

Hejj!
dagen har vart helt okeeey! var ganska tråkigt att vara domare för dom små, men knaske bättre än vissa lektioner iaf! sen på engelska lektionen fick vi fika så det var inte helt fel! kom hem vid halv tre typ och sen dess har jag vart så snäll att jag hjälpt mamma att städa! och nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli sju då jag ska ut och springa! det är så sjukt skönt att man inte har några mer läxor innan lovet! :D
Bara tre dagar kvar tills man drar iväg! känner att det kommer blir väldigt skoj för vi är några stycken som ska dit! (y
ska städa klart mitt rum nu och sen skriva ner lite saker som är bra att ha med! :)

puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0