Lördag (y

Hej på er :)
Det blev inget mer bloggande för mig igår, men jag hade en helt okeey kväll! vi drog på festen men det var svin tråkigt så vi stack snabbt därifrån. Vi stack till Skällinge igen med bob och nordan där va vi sen en stund och sen kom emil så vi satt typ bara där och snacka rätt slappt ändå! ;) kom hem vid kvart i 2 eller nått och då hoppa jag in i duschen för jag lukta så sjukt mkt rök eftersom dom rökte inne på festen! hatar verkligen rök mår as dåligt, så det är bra att man är såpass smart att man inte röker :D

vaknade idag vi tio av att familjen sprang runt i huset och packade så jag tänkte får väl med gå upp så jag hinner packa allt och så!
och nu har jag typ packat mina saker och kan slappa resten av dan! :D
är riktigt taggad nu och min ena kompis har redan åkt upp dit så hon får en dag där före vi kommer!
bloggar lite mer sen antar att det kommer bli en vecka då jag inte bloggar nått, om jag inte får tag i en data :/


puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0