godmorgon!

Vaknade för en stund sen! och fattar faktiskt inte varför jag går upp så tidigt :S gick ju och la mig nån gång efter halv 4 och så vaknar jag 10 :S aja dagem igår bar mysig, först blev det fotboll sen åkte vi till donken där jag råkade tappa ut min milkshake mitt framför kassan! men killen i kassan var snäll och såg till att jag inte bvehövde torka upp och sen även fick en ny!
Efter attt vi suttit där och planerat lite, drog frida ida och elin hem och jag åkte till filip. Sen kom även dhritian och jesper dit så vi satt där och snacka hela kvällen! vi kunde inte åka hem för det regnade så mkt! men till slut var vi tvugna ändå!
Och nu sitter jag då här och äter lite frukost! sen vid ätt kommer syster yster hit och hämtar mig så ska vi till gekås och sen får vi se vad som händer!

puss :*

på såhär bra humör är jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0