Wic :D

Hejsan!
Är sjukt förkyld och mega trött så dagen har vart jobbig, men nu är jag iaf äntligen hemma efter denna långa dag. Först var det skolan och hela dagen har vart helt konstig :S började med nationellt prov som gick hyfsat bra ändå. och sen var resten av dagen bara konstig....
Efter skolan tog jag bussen in till stan och träffade Natalie, vi gick och lämnade tbx mina shorts och sen drog vi och fika! (y Natalies mamma körde oss sen till wictory center där vi köpte biljett till finalen på lördag! :D ska bli riktigt skoj och vi har bra platser med. GRYMT! hotellet är bokat och nu väntar en underbar helg med NATALIE MARKUSSON! <3
kom hem för en stund sen, därför jag inte bloggat idag! ska snart äta lite och sen kommer jonna och hämtar lite bilder från Branäs. Linus ska även komma och plugga, för han säger att han inte klarar so frågorna.

puss :*

Kommentarer
Postat av: Natalie Markusson

Vi kommer ha så otroligt kul gumman!

Jag älskar dig! <3

2011-04-13 @ 20:08:21
URL: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/
Postat av: ida <3

(Y) fredrik skulle nog oxå till wic matchen eller det var den du prata om eller? :D

hoppas det blir en bra match såå att ni inte har åkt dig föör inget !! :D xD

2011-04-14 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0