Torsdag!

Heeeej på er! :D
Dagen har vart ett helvete för det mesta kan man säga! :/ först startar inte moppen och jag vet inte vad jag ska göra, tillslut kommer jag iväg och då är jag försenad till skolan och där har vi prov :/ sen var det la en fråga där jag inte fatta och blev förbannad, sen gick matten inte bra för jag var la någon annan stans eller nått. Sen idrotten var helt okeey och dom andra två lektionerna med! :) sen åker jag hem till Emelie och kommer på att hörlurarna ligger i skolan, tbx igen. När jag äntligen landat hos Emelie i tio min ska vi iväg igen och då gasar min moppe iväg med mig utan att jag själv gasar, jag hoppar av den och sen startar den inte, så nu är får den i på service! som tur är kunde jag åka med molly in och då kom vi äntligen iväg! :) In till stan där vi skulle kolla bio, men ist drar ja, Emelie, Jolin och Kristian därifrån och äter på campino :P sen blev det glass nere vid hamnen och nu känner man sig ganska fet efter denna dag. Kom typ precis hem och min oturs dag är inte över, för nu krånglar datorn och jag blir galen! tror fan inte jag ska göra något mer idag, dax för mig att sova och hoppas på en bättre dag imon! :) ska ta spexfoto med klassen vilket kan bli ganska skoj, vad vi ska va det får ni se på bilder imon! :D

Igår hann jag inte blogga, först var det skolan sen iväg och ta vaccination! kom hem och då smsa bäckis och fråga om jag ville spela fotboll, så drog till fotbollsplanen och spela med några. Var med dom ett tag och vi satt och snacka massa. Sen in til stan och fixa en grjej snabbt. När jag kom hem igen var jag med grabbarna igen och vi spelade lite fotboll då med, kom hem vid halv elva och då gick jag och la mig :)

Helg är precis vad jag behöver nu! :)
bilderna vill inte ladda upp så det får bli en annan dag!

puss :*


puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0