hejj ;)

Hej vaknade vid halv åtta idag för jag skulle kunna göra mig iordning innan vi skulle på dop! hatar att sitta i kyrkan så jävla segt! mend et var ett fint dop iaf ;) sen hem till Sofie och JEns och äta god mat (a)
kom hem runt halv fyra, så såg jag att srg skulle spela match i skällnge, så jag gick dit och kola coh när jag kmr dit ser jag två tjej som jag känner igen och självklart var det dom jag trodde frida och julia:D <3 sjukt länge sen jag träffa dom (a)
efter matchen bestämde vi oss för att åka till donken! men min jävla moped starta inte så vi vänta en halvtimme på att pappa skulle komma! och självklart när pappa kom starta den med en gång! jaja vi kom till donken iaf fast det var sjukt kallt och köra. Kom hem för en stund sen;) och nus ka jag plugga lite inför provet imon!

ha det gött puss heej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0