heej ;D <3

HAr inte blogagt på några dar! har inte hunnit eller haft igång datan så mkt.
men kan la säga tt söndagen var rätt slapp ;)
Måndag; skolan var la helt okeey efter skolan åkte jag och manmma till sofie och hon skulle rida så vi tog med Wilma till mormor och var där i nån timme. Sen när jag kom hem skulle jag plugga, men ja det gick ju som det gick med det!

Dagen har vart rätt slapp idag vi fick sluta tidagre med det var gött;) Efter skolan skulle jag in till stan och ta nått konstigt blodprov, kändes typs om dom tömde mig på blod ;O  jaja när jag kom hem plugga jag en stund sen har jag slappat resten av kvällen och nu ska jag snart hoppa i säng och läsa minb älskade frida tidnning som kom idag ;D
Imon är det sovmogon och man börjar tjugo i tio ;*

God natt!
 ha det gött puss heej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0