hejj ;)

har inte bloggat så mkt i veckan, men den har faktiskt vart bra förutom att jag varit förkyld.
Men i tisdags åkte jag till stranden med frida karin och julia ;) sen åkte vi in till stan och käka och körde runt lite överallt känns det som;D sen hem till frida och kolla film och jag och karin tog ett natt bad i fridas pool med mysigt <3 sen somna frida och julia tyyp vid 2 så lår jag och karin uppe och snacka till sex halv sju ;)

Onsdag; kom hem från frida och hela huset är fullt av ungar! bara för alla höll på att fixa inför ute dansen. Sen när jag käkat och så stack jag och hämtae jolle och vi åkte till kristian i väröbacka, en jävla bit och köra! vi va där hela kvällen tyyp slappa mest;)

torsdag; gick upp tidigt för jag skulle till stan med bästa tjejerna Ida och Frida ;* vi runt där hitta inte så mkt bara en tröja;) sen hem och då var jag lite med min kusin. sen hjälpte jag till lite på fotbollsplan innan festen ;) sen åkte vi till backe och dom och åt på kvällen. Alla som är med i komiten har blivit som en ända stor familj känns det som;P

fredag; sov ut för en gångs skull känns det som;) sen slappa ännu mer :D och tyyp vid halv 5 körde jag och pappa in till stan fixa lite saker och sen hämta min träja hos mina kusiner! sen fort hem och till någr andra i komiten :P sen hem och sova;D

Lärdag; sov till 11 sen upp och hjälpte mamma och dom lite ;) sen hem och fixa mig sen cykla ner till emelie och träffa dom bästa tjejerna ;*  as skoj sen vid 10 halv 11 cykla vi till skällinge och det va la nice lite mer folk där än vanliget eftersom det va utedansen ;D sen cykla hem nån gång på natten då cykla även nordan bob och bäckis med oss ;) sen somna vi vid 5 tror jag ;)

Söndag; vakna upp bredvid ida frida och emelie ;) ida åkte hem sen kolla jag frida och emelie tv en stund. sen kom mamma och hämta mig. Och när jag kom hem käka jag sen har jag bara slappat och nu sitter jag här ;)


ha det bra puss heej ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0