halsfluss ;(

hejsan hann inte blogga igår men det var la bra dag vakna vid halv 10 då ringde min syster och undra om jag ville följa med på barn loppis och det gjorde jag ;) sen åkte kom vi hem och då fråga hon om jag skulle med på nån annan marknad, så vi hämtade felicia på vägen och åkte dit;) hitta inget men det var la skoj att gå runt där. Sen hem till sofie och jens och dom fixade sig för dom skulle på kräftskiva så åkte jag och felicia med dom till stan. När jag kom hem käka jag sen drog jag till lilla kärra för det skulle vara fest där, men det regna så vi åkte hem till nån som hette amanda i tångaberg;D
Där va vi sen hela kvällen sen kom även bäckis filip nylén och nån som hette henke. Vi drog tyyp hem vid kvart i två jag och frida hade följe med bäckis och filip nylén. Ja det var la en rolig hem tur xD eller vad säger du frida? ;D sen hem och sova ;*

Idsag väckte pappa mig vid halv 12 och fråga om jag skulle med till samma marknad igen, så jag följde med hitta en regnjacka. HAr även haft as ont i halsen hela dan;( och nu även lite feber ;( så ikv ska jga va hemma och bli frisk igen, imon ska jag kolla min hals men vi är nästan säkra på att det är halsfluss ;(

nu ska jag lägga mig framför tven och slappa;D

ha det gött puss heej :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0