heeej :) (y

Helloj har inte hunnit skriva dom senaste dagarna. I fredags slappa jag först, lite senare på dagen åkte jag till stan och kolla Wic matchen med mina kusiner;) det gick lite så bra;( men det va kul att kolla ;)
Efter matchen gick jag med mina kusiner hem till dom och så åt vi och slappade. Så sov jag där ;) myys!

På påskafton va jag på dagen hos mina kusiner vi gick lite på stan och så. Köpte två nya navelsmyckenett svart och ett rosa :)
Sen på kvällen va jag med molly jonna och stina vi gjorde inte så mkt ;) sen sov jag hos molly myys ;) <3

Idag har jag inte gjort så mkt studsade lite med simon innan ;) och ikväll ska jag på kalas anars händer inte så mkt mer idag.

nu ska jag kolla tv: ;D

ha det bra puss heej! <3 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0