lååång väntan!

God morgon! idag är det torsdag vilket betyder att helgen börjar imorgon! :D
Sitter i ett grupprum just nu och har suttit här i typ en timme, bara en halvtimme kvar tills första lektionen. Gjorde mitt nationella i svenska som jag missat innan, men eftersom jag blev klar ganska fort så har jag världens låååångaste rast helt ensam. Hoppas det dyker upp någon som kan sällskapa mig snart. Har suttit här och redigerat lite bilder, jag tycker sånt kan vara roligt ibland. Men är fruktansvärt dålig på det så det blir inte så bra. Men tycker ändå man lär sig lite för varje gång man gör det. Tänkte slänga upp två bilder som jag redigerat! :)
.
Denna dagen kommer förövrigt bli ganska lugn, har bara två lektioner och sen slutar jag. Jag hoppas verkligen inte jag får ont i halsen under dagen utan kan vara med på träningen ikväll. Har match i helgen och det känns så tråkigt om jag inte kan vara med på någon träning innan. Träningarna behövs ju för att klara matcherna, inte sant?
Aja slut snackat om det, nu får vi se vad jag hittar på den sista halvtimmen innan vi börjar.
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0