barnvakt

Hejsan!
Vet inte riktigt vad jag ska säga men dagarna rullar på men det känns så j***a tungt allting! varje steg man tar är en mardröm!
.
Hade en mysig kväll igår. Den började med bowling och sen blev det pizza! Åkte tillbaka till skällinge och bara chillade. sen somande jag bredvid frida runt halv 1. Gick upp idag vid halv 10 för vi skulle passa wilma. Hon och frida ligger och sover nu och jag sitter och kollar runt lite på datorn. Ikväll blir det först träning, sen får vi se vad som händer. Eftersom det är hockey blir det väl att titta på den och sen bara chilla. Är verkligen inte festsugen så blir inget med det denna helgen!
.
puss:*
image description
du är så sjukt söt och min lilla sockerbit! puss på dig Wilma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0