vilken jävla kväll!

Oj har inte varit så bra på att uppdatera den här helgen! Beror på att jag inte varit hemma utan befunnit mig långt ute skogen sen i fredags eller jag var hemma en stund igår eftermiddag och packade nya saker för att vi hade så skoj i fredgas att vi bestämde oss för en kväll till i stugan. Kom på idén ganska sent i fredags men det gjorde inget för resan dit var as rolig med mycket dricka och go musik.
Festen började vid 10 båda kvällarna och man kan säga att dom tog inte slut. Har sovit ca 3 h på två dygn, men är ändå inte så trött. Hade världens skönaste gäng med oss vilket gjorde allt ännu bättre. Vissa saker ska inte tas upp här men en helg som man kommer minnas länge.
.
Kom hem precis efter att ha varit och ätit pizza med Frida, Elin, Filip, Filip och bäckis. Hade glömt ta med oss mat så var ganska hungriga när vi kom hem.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen blir det pluggnig resten av dagen.
.
puss:*
bild från i somras när vi var där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0