Onsdag

Hejsan! Har precis fixat in lite bilder på datorn och ska snart ta och träna lite tänkte jag! Igår var det först jobb från 6-14 och sen blev det stan mes Matilda, mys! Åkte hem och somnade en stund innan Frida kom hem till mig och väckte mig! Vi tog en lång promenad och sen fixade oss lite och åkte hem till Lizette där vi Chillade med ett gött gäng. Kom en vid halv 12 och då somnade jag och Frida nästan med en gång! Hon skulle upp vid 9 idag och iväg och jobba och jag kunde inte somna om. Bestämde mig för att baka hallonscones och sen blev det en god frukost så nu är jag jätte mätt!! Som sagt ska snart träna lite :) ikväll blir det förhoppningsvis myskväll med glada tjejer! . Puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0