linns place!

Hejsan, kvällen igår blev faktiskt riktigt bra till slut! dock har jag inte sovit i mer än 3 timmar typ. Gick och la oss vid 7 i morse och blev väckta vid kvart i tio. Måste säga att ibland är det faktiskt riktigt roligt att sova över med ett gäng kompisar. Speciellt när killarna är över trötta och rätt fulla. Blir ju en del filmande på dom då! :D
Kom hem idag vid 12 och då blev det duschen. Sen drog jag och jeffner på kalas till min farmor och farfar, fick lite god fika och drog ganska snabbt där ifrån igen. Mötte upp linn och p och nu sitter jag hemma hos linn och ska snart dra oss ut mot skällinge igen. Vi saknar dock vår tredje partner Frida, som bara ligger och chillar på stranden hela dagarna!
.
puss:*

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0