Chill hos mina kusiner

Gokväll!
Sitter hemma hos mina kusiner och chillar, tänkte tillbringa natten här eftersom jag ska jobba imon och börjar 6 så tänkte det blir närmare så eftersom min faster börjar samtidigt också. Så idag blir det en lugn kväll så tror jag det blir utgång imorgon istället. Är inte jättetaggad på utgång idag ändå, så det känns skönt att bara ta det lugnt idag, är väldigt trött efter veckan som gått med.
Eftermiddagen har varit lugn vi gick till COOP och köpte lite naturgodis, har varit så sjukt sugen på det hela dagen så efter middagen blir det film och mys :*
Sitter och väntar på mat nu blir grillat med potatisgratäng, mums!
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0