årets första skidtur!

Heeeejsan!
Är på toppenhumör nu för jag har gjort årets första skidtur! Underbart fint var det och en go träning. Nått man bör prova på om man inte riktigt vet hur man vill komma igång med träning. Är både styrka och kondition. Jag var iväg med pappa idag och det gick faktiskt riktigt bra. Sen fick jag även övningskört lite på vägen hem och det gick med super! (y Så nu kan jag inte vara på dåligt humör och imon är det ju fredag vilket betyder att det är helg sen! :D
Ska iväg till badhuset med klassen och simma sista timmen med, men det går nog bra och sen ska jag och pappa iväg och fixa en sak med min mobil.
Nu ska jag ta och ha lite ta hand om mig själv kväll innan jag lägger mig!
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0