i´m back

Hejsan! 
Har haft en väldigt fullspäckad helg som bestått av camping, fest och liseberg! var riktigt roligt, förutom en del! Men eftersom vi åkte hem en dag tidigare från campingen hann jag med att festa gärnet här hemma i lördags och jag hade riktigt roligt. Träffade mycket nytt folk och allt var på topp!
Inte lika roligt när man vaknade igår med huvudvärk och skulle åka till liseberg! men det gick över väldigt fort och jag kunde åka allt där! en mysig dag:D 
Kom hem runt halv 12 och då satt jag ute och snackade med några killkompisar nån timme sen drog jag hem och somnade sjukt gott i min egna säng som jag inte sovit i på fleeeeera nätter! Så idag har jag haft en riktig sovmorgon och åt en underbar frukost innan. 
Nu sitter jag och väntar på min älskade bästa vän frida som äntligen har kommit hem!! vi har sjukt mycket att snacka om så blir en bra dag med henne! Senare blir det även träning och sen får vi se vad som händer! har ju bara några dagar kvar nu innan skolan börjar med, så gäller väl att ta vara på dom! 
.
Puss:* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0