tröööött :O

Hejsan!
Det här med bloggningen går ju sådär nu på lovet! ska försöka bli bättre. Kan ju börja med att säga tack till Elin som fixade festen på påskafton, riktigt skoj var det! Hände otroligt mycket under den kvällen/natten missar en buss får arga killar efter oss och somnar i busskuren innan vi efter 1,5 h ute i kylan kom in till adam när vi insåg att bussen inte skulle komma!
Igår var en riktig bakisdag, jag och jennifer chillade och sen kom syrran och hennes famlij och hälsa på, mys! När dom hade åkt igen så tog jag och jennifer moppen till några killkompisar och var där en stund! hände inte sås mkt så vi drog hem hämtade lite mat som vi kunde grilla och drog vidare mot matte! var där till 11 och sen drog vi tillbaka till dom andra killarna igen! kom sen hem runt halv 1!
Somnade inte förens vid halv 3 typ och eftersom vi inte hade sovit så mycket dagarna innan så är jag sjukt trött nu! Så imon ska jag sova ut!
.
Jennifer drog hem när jag stack till jobbet, efter att ha haft hon här i tre dagar så känns det konstigt när hon nu åkt igen, vi är som systrar och hon är en del av vår familj ;)
Denna kväll kommer spederas med Frida och Emelie! :D Tror bara vi ska chilla och så! Kom precis ut ur duschen så ska fixa mig lite snabbt bara!
.
puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0