trött...

Kom typ precis hem från en ganska eller mycket rolig träning! Det känns skönt att man fortfarande kan vara ute och träna, även om det är på konstgräs så är det väldigt skoj!
Jag ska nog ta och lägga mig och läsa snart tror jag, är väldigt trött och imorgon är det upp tidigt som gäller! Börjar ju 8.10 varje fredag :( men nårga bra saker är ju att det är sista skoldagen innan lovet (y och sen även att våran idrotts lektion är inställd vilket betyder att vi slutar en och en halv timme tidigare, GULD!
Senare på eftermiddagen kommer min efterlängtande vän Jennifer hit! vi ska nog bara chilla och snacka. Vi har alltid så jävla mycket att snacka om när vi ses!!
puss:*
<3

Kommentarer
Postat av: Jeffner

Hihi, har saknat dig vännen! <3

2011-10-27 @ 22:28:38
URL: http://jeffnerseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0